29 april

Jag har snorklat och det kan ha varit det mest häftiga jag någonsin gjort i hela mitt liv. Känslan av att vara så jäkla nära Stora barriärrevet, se fiskar i alla dess färger, simma bredvid stora sköldpaddor kan nog inte beskrivas med ord. Jag njöt hela tiden, log för mig själv. Vill.göra.om.


En stycken sköldpadda.

In action så att säga.

Vi fick besök av denna opossum igår kväll. Ganska söt, tills han blev liiite för närgången.

Mattias var törstig.


Vill du kommentera?
Postat av: Anonym

jobbigt läge att åka på semester med en otrogen pojkvän, what did jesus do when judas betrayed him?

2010-04-29 @ 17:15:13
Postat av: beatrice

anonym jävligt skön!

2010-04-29 @ 22:25:12
URL: http://fanvadjobbigt.blogspot.com
Postat av: Mari

Men hallå, vad är det för jävla pantad människa som måste kommentera så där?!

2010-05-01 @ 00:08:55

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0