11 april

Sitter och snackar lite med storasyster. På onsdag åker vi och jag börjar bli galet exalterad, nervös, förväntansfull. Idag blir det att börja packa lite smått.

Det känns ganska häftigt att jag kommer ha gjort så pass mycket under ett år. Tagit studenten, börjat jobba (haft 3 jobb samtidigt under en period), varit i Thailand och Australien. Sen tänker jag på vad min kära syster hunnit med under samma år. Blivit färdigutbildad, fått jobb, blivit gravid, fött lilla Vinton. Haha.

På onsdag kommer hursomhelst en dröm att bli till verklighet. Sen Ida och Johan bestämde sig för att flytta till Brisbane har jag velat åka dit. Och nu händer det!

Sometimes you have to be apart from people you love,
but that doesn't mean you love them any less.  
Sometimes it even makes you love them more.


Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0