jag gör en Bea

Det som faktiskt går att läsa i min studentmössa;

¤ Superkvinna
¤ BLUPP <3
¤ Sötnos
¤ Dasken!
¤ Röst och looks!
¤ Sleeping
¤ Du är bäst!
¤ Du kommer gå långt
¤ Spemm och Prouten för alltid. ÄD. BB
¤ Lugn på matte C och balen
¤ Gräshoppa
¤ Du klarar allt du vill
¤ Nu börjar livet!
¤ Sångfågel

Det skriker minnen om det här. Att få göra om hela studenten vore underbart.

Den 6 juni 2009 kommer aldrig glömmas bort!


Vill du kommentera?
Postat av: Viktoriae - En må bra blogg där självkänsla och positivt tänkande står i fokus

Sv: Jag läste artikeln och jag beklagar verkligen :( Jag hoppas verkligen att det löser sig!!



Hm, kanske borde läsa i min studentmössa om jag nu hittar den.. Opps.. fast det var 2007 så det "var ett tag sedan". Önskar dig en trevlig helg,

kramar

2009-09-26 @ 11:14:39
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0