en del av mitt liv är förstörd

Just nu känns det som hände i måndags, och allt innan, återigen som en hemsk mardröm. Dagen ligger på andra plats i min "lista-över-de-mest-förjävliga-dagarna-i-mitt-liv. Att förlora min bästa vän är det allra värsta. Men att bli skuldsatt på grund av att några sorgliga själar kommer på hur lätt det är att lura unga människor är skrämmande. Jag maler "tänk om..." inuti mitt huvud, varje minut, varje sekund. För hur kunde jag vara så urbota korkad? Nu ser jag ju allt så mycket klarare. Att vara efterklok har råkat blivit något av ett litet signum för mig. Men aldrig mer. Jag vill aldrig mer göra misstag, i alla fall inte i denna omfattning. Att fela är mänskligt. Det är bara så synd att det ska kosta mig 25000 jävla kronor.
Idag kokar jag, av ilska och besvikelse. Arg på mig själv, arg på andra.

Det tar emot att man i dagens samhälle faktiskt inte kan lite på någon.

Vill du kommentera?
Postat av: Robert

Kan bara säga att jag tycker det är fördjävligt att dels folk hittar på såna saker och sen att banken inte kan ta på sitt ansvar att kolla upp så de inte betalar ut pengar till falska handlingar innan det är försent.

2009-09-25 @ 17:32:38
URL: http://roppert.blogg.se/
Postat av: Molly

vad har hänt vännen?

hoppas att du mår bra denna lördag :)

ta hand om dig och ha en bra dag! kramkram

2009-10-03 @ 08:51:33
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0