30 september

En ledig onsdag!
Jag tog en liten sovmorgon, vilket var riktigt välbehövligt. Efter min brakfrukost har jag slöat framför datorn ett tag. Snart tar jag cykeln ner till gymet, därefter blir det lunch (och förhoppningsvis reprisen av gårdagens idol) hos baby! Ikväll ska jag umgås med en vän som jag träffar allt för sällan!

Och idag är det sista (!) september. Vart tog sommaren vägen? Dagarna blir kallare, kvällarna mörkare. Innan man vet ordet av det är det väl dags för jul och allt var det innebär. Dags att boka en resa kanske? Jajjamen!

Och jag tänker på den summa pengar jag är skyldig banken varje dag, hela tiden. Och ångrar. Samtidigt som jag vet att jag aldrig någonsin kan få det ogjort. Let's move on liksom.


Vill du kommentera?
Postat av: Viktoriae personligt

Det har varit riktigt kallt här de senaste dagarna..:/ Ser du någon lösning på bankproblemet? Kram

2009-10-01 @ 14:14:18
URL: http://viktoriae.blogg.se/personligt

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0