27 augusti

Jag har suddat ut gårdagskvällen.

Sex timmar av dagens långa arbetspass är avklarade, så även en långpromenad i den vackra staden Strängnäs. Jag blir lika förälskad i alla ljuvliga hus varje gång jag traskar runt för mig själv. Vore det inte för att jag gillar Eskilstuna snäppet bättre hade jag nog faktiskt kunnat tänka mig att bo här. Men det får räcka att halva släkten och arbetsplatsen finns här, haha! 
Snart ska jag ta mig igenom de resterande fyra timmarna av jobb, sen blir det övernattning hos kära farmor!

Vill du kommentera?
Postat av: Viktoriae - En må bra blogg där självkänsla och positivt tänkande står i fokus

Mysigt och spendera tid hos farmor =) Brukar göra det när jag är uppe och hälsar på familjen..



kram

2009-09-28 @ 08:38:08
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0