25 september

Är det inte förjävla irriterande när man inte lyckas sova ut ett skvatt när man faktiskt har en ledig dag? Idag tycker jag att John Blund lika gärna kan dra något gammalt över sig. Imorgon behöver jag vara utvilad när klockan ringer 06.00. Mission impossible, typ.
Nu är jag hur som helst vaken. Idag ska jag ringa  lite samtal, kanske ta en liten biltur med  bror, fixa matlådor och självklart kolla på IDOL.
Jobbar lördag, söndag, måndag och tisdag. Jobbigt, men värt!

Just det, löning idag! Som att jag  kan glädjas åt det...........

Vill du kommentera?
Postat av: Viktoria personligt

Sv: Hej!Jag får nog vänta lite med att ge dig min uppfattning av dig eftersom jag inte känner att jag har tillräcklig grund för det (:



Ush, jag läste artikeln och jag beklagar verkligen att du råkade ut för dessa idioter!!



Kram

2009-09-25 @ 08:08:36
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0