23 september

Sitter för tillfället på dokumentationsutbildning i Strängnäs kommunhus. Jag förstår inte mycket alls utav allt snack om genomförandeplaner, avvikelser, SOLuppdrag, daganteckningar. Någon gång fastnar det väl, förhoppningsvis! Snart går bussen hemåt igen, träning och en biltur står på kvällens planering.
Imorgon blir det jobb!


Vill du kommentera?
Postat av: evelina

jag läste i tidnigen, det är förjävligt att sånt händer. jag hoppas verkligen att det ordnar sig! PUSS

2009-09-24 @ 19:27:58
URL: http://lyktberg.blogg.se/
Postat av: Mari

MEN VA FAN! Jag läste också i tidningen, kan knappt förstå hur folk kan vara så illmariga! Jag hoppas verkligen att det löser sig och precis som kommentaren under artikeln skriver borde inte banken kollat upp checkarna innan och inte efteråt?! Både för din och för sin egen säkerhet?

2009-09-24 @ 21:35:26
URL: http://yot.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0