16 september

Under dagens arbetspass, vilket var på sex timmar, hann jag sitta ner och andas i ungefär 5 minuter. Nu är jag sådär skönt trött i kroppen och skallen. Hungrig är jag också. Och pigg på samma gång.
Nu har jag fem lediga dagar framför mig. Jag ska träna, äta sushi, kolla på Mark Levengood, gå på bio, äta lövbiff, rida (JAA!!!) och rösta i kyrkovalet. Sen vill jag träffa sådana som jag saknar, ni vet vilka ni är!

På fredag! :)

...och jag förstår inte hur någon kan vara så sorgligt iskall, som kör ihjäl ett rådjur och sedan låter det ligga kvar mitt i vägen. Idioti.

Vill du kommentera?
Postat av: Caroline

Nej, det lät inte riktigt klokt.. Stackars djur :/

2009-09-16 @ 18:04:21
URL: http://tortuga.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0