vissa ord försvinner liksom.

Natten till igår jobbade jag. Jag spenderade 10 timmar i en soffa, vakandes. Höll mig vaken genom att läsa, kolla tv och  dricka kaffe. På köpet tappade jag dock en del av min röst och idag känner jag att en förkylning lurar runt hörnet. Har därför sjukanmält mig från dagens arbetspass. Roar mig med att ligga i soffan, lyssna på pink och städa lite smått. Håll dig borta svininfluensan! 

Hursomhelst, efter några timmars sömn igår förmiddag tog jag en fika med Agnes - efterlängtat, minst sagt! Blev sedan bjuden på middag, på Akropolis av baby. Efteråt trodde jag att vi skulle traska hemåt, men icke! Det blev "Fame" på bio. Hur lyckligt lottad får man vara?

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0