en helg som förändrade mitt liv

"Borta bra...
...men hemma bäst. Definitivt.

Helgen har varit riktigt trevlig :) Mycket träning har hunnits med och träningsvärken jag lär få imorgon kommer nog inte vara att leka med. Under dagens cirkelfys och afrodans blev det skönt svettigt. God mat, bra sällskap och föreläsningar (en med Malou von Sivers, woho!).
För tillfället känner jag mig ganska mör i kroppen, vilket är förståeligt.
De två senaste dagarna har fått mig att inse hur mycket jag älskar träning och att det inte är någon fara att mumsa i sig lite hallonpaj och vaniljsås (behöver jag säga att jag var sjukt stolt efter att jag ätit en hel portion, utan någon som helst ångest?). Det blev vit pasta idag också, gott vare! Jag har kickat hela helgen. Kickat och njutit över att vara starkast. Livsglädje har smyckat min helg och jag är tacksam."

Som sagt, en helg som förändrade mitt liv. Till det sämre.

Vill du kommentera?
Postat av: Anneli, mamma till F&M

you go girl!

2009-10-12 @ 08:07:49
URL: http://annie87.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0