a kind of lovely day

Solen har visat sig från sin bästa sida. 
Jag har varit på arbetsintervju (som förövrigt inte gick bra alls, men jag är ju en erfarenhet rikare!).
Svetten rann på ki-boxpasset.
Sushin smakade gudomligt.

Och jag har tre lediga dagar framför mig :)

Vill du kommentera?
Postat av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen om självkänsla där positivt tänkande står i fokus

Sv: God middag och tack för att du är med och tävlar i min blogg :)



Bra sätt att se det på, med intervjun, trist att det inte gick bra.. med du är en erfarenhet starkare =)

Kramar

2009-10-03 @ 12:07:54
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Molly

sv: stackare :( kramar

hoppas att det ordnar upp sig för dig :) är de kända av polisen? alltså har de lurat fler än dig?



har du haft en bra lördag? här har det varit sol hela dagen men nu är det regn :/



sov så gott! take care! kram

2009-10-03 @ 21:45:39
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0