hemma för en stund

Jag och Tyzon tog en promenad i skogen, sen cyklade jag ner till gymet och tränade armar, axlar, bröst och lite mage. Just nu känns mina armar som spagetti ungefär. Det borde ju inte vara några problem att jobba, bara lite mer tungt än vanligt kanske.

Nej, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och bege mig mot stränkan!

Vill du kommentera?
Postat av: Moa

Vilket go de verkar vara i dig just nu!!

Själv är jag sjuk och kan varken träna eller få saker gjorda...vilket brukar vara en del av mitt liv annars....bor mest in mig här hemma nu - tänder ljus å dricker te. Inte likt mig, men kanske nyttigt de med??



KUl att läsa om dig och ditt tempo i alla fall!

2009-11-12 @ 16:38:01
URL: http://moahals.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0