6 november

Idag sov jag ganska länge. Vaknade av ett telefonsamtal, hällde i mig lite filmjölk och stack ut på en skogspromenad. Därefter blev det kaffe, mandariner, lite skitsnack och bus hemma hos Ida.
Just nu äter jag någon slags lunch, lyssnar på Kents nya album (som för övrigt är riktigt bra!) och försöker ignorera min träningsvärk. Om 3 timmar ska jag boxas. Sen ska jag cykla hem till Anna, duscha, dra på mig mjukisar, äta tacos framför idol och bara myyyysa! Eftersom det är "dags för fredagsmys" (sjunger för mig själv...haha).
Blir för övrigt andra natten utan min baby, ensamt.


Ett kort taget för 2,5 år sen. Tiden går alldeles för fort!

Vill du kommentera?
Postat av: Emma - Mitt liv i Milano

haha, den tröjan hörru! hahaha. undra om den finns kvar...

2009-11-06 @ 15:20:23
URL: http://leblogdeemma.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0