5 november

Efter fäbodknäcke och kaffe till frukost samt några SATCavsnitt cyklade jag hem till mami i det snöblandade regnet (för övrigt, varför just nu?). Efter ett snabbt klädombyte cyklade jag ner på stan och lyfte lite skrot tillsammans med Ia. Eftersom jag var sådär lagom seg efter träningspasset orkade jag inte laga mat så det blev... fäbodknäcke till lunch. Fy Amelie. Men gott var det!

Just nu sitter jag här, framför dumburken, lyssnar på Michael Jackson, läser bloggar och bara tar det lugnt. En kopp kaffe så är allt som det ska vara :)


Vill du kommentera?
Postat av: Moa

Åh...Fäboknäcke, de finns alltid hemma hos mig :) Åt också de idag med kaffe till frukost (och yoghurt + musli)



Träna blir de nog också, jumpa :) Fast dagen i övrigt är sjuuukt seg och vädret inte okej. Hur är värdret hos er?



Vem är de du barnvaktar? Nått syskonbarn? eller nej...

2009-11-06 @ 12:39:31
URL: http://moahals.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0