30 november

Sista november, redan???

Min helg blev lyckad. Middag, musik, alldeles lagom mycket alkohol och lite dans på Mango tillsammans med mina sexy ladies visade sig vara ett perfekt 19års firande. Att jag sen spenderade de flesta timmarna av min lördag i den finaste lägenheten jag någonsin sett var ljuvlig grädde på allt mos. Tack Lina! :)

Gårdagen, första advent, spenderades på jobbet. Vi drack glögg, åt lussebullar, pepparkakor och bara myste. Jag älskar verkligen julen. Det är liksom 24 dagar kvar nu.

Idag ska jag fika, promenera, måla naglarna och ladda inför tio timmars arbete imorgon!

Vill du kommentera?
Postat av: Anneli, mamma till F&M

Sååå mysigt att träffa dej idag igen, Amelie! <3

2009-11-30 @ 15:19:53
URL: http://annie87.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0