26 november

Jag har äntligen lyckats ställa om min dygnsrytm, till det bättre. Att somna i lagom tid och gå upp ungefär när dagen precis börjat, det är bra skit! Nu börjar jag dock bli hungrig, men vill inte äta ensam. Väcka baby? Japp.

Idag blir det en sväng på stan (vilket jag inte riktigt känner för, efter drygt 3 timmar där igår...) och vaccination. Spruträdd som jag är så har en stor klump i magen redan infunnit sig. Trots att många sagt att det knappt känns så tror jag inte på dom. Det kommer göra jävligt ont, det är vad jag tror. Sen är frågan om jag kommer få biverkningar. Förhoppningsvis INTE såklart, främst för att jag ska jobba fredag kväll, åka upp till Stockholm lördag och jobba söndag kväll.

Kom förövrigt på att jag fyller år om drygt 2 veckor och att julen också är på ingång. Önskelista, no way. Jag önskar mig "bara";

- pengar
- mobiltelefon
- promenadskor

Alldeles för lite grejer att klottra ner på en lapp enligt mig.

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0