15 november

I fredags blev det som sagt en repris. Idolmys hos Anna med tacos, massa nötter, skitsnack och nattpromenad. Så fort vi vaknat igår åkte vi ut på landet och kollade på massa valpar. Jag dog en aning. VILLHA. Resten av gårdagen spenderades i Torshälla med god mat, "Änglar och demoner" och snacks!

Söndag idag, vädret ser ut som skit. Jag har lyckats dra på mig någon sorts lindrig förkylning igen. Hur länge fick jag vara frisk den här gången? 2 veckor för att vara exakt. Jag får nog skylla mig själv, mitt dåliga immunförsvar lär hålla mig sällskap livet ut..


Jag har hunnit röra på mig en hel del under veckan i alla fall. Tji fick du förkylningsjävel!

Snart blir det nog  lite frukost, sen kanske en tripp till gymet eller hemåt. Blir jobb 16-20 idag!

Vill du kommentera?
Postat av: agnes

vet hur det känns med det där om dåligt immunförsvar... Jag har varit sjuk två veckor i sträck nu!

2009-11-15 @ 14:58:11
URL: http://agnesliinnea.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0