17

Idag skrev jag klart min (förmodligen) allra sista uppgift under gymnasiet. En känsla av lättnad, glädje men även vemod slog mig. Jag springer ut om 17 dagar. På lördag är det exakt två veckor kvar. Jäklar vad jag vill ta studenten, men jäklar vad jag ändå vill gå kvar i skolan.

Jag orkade med mitt lilla projekt, detox delight, nästan två dagar. En molande huvudvärk och trötthet till tusen var för jobbigt helt enkelt. Nu har jag i alla fall testat vilket betyder att jag är en erfarenhet rikare.

På fredag blir det bal!

Vill du kommentera?
Postat av: Emma

Hej! Jag måste säga att jag varit inne och läst din blogg några gånger och jag tycker du skriver jätefint. Personligt,men inte privat.

Sköt om dig tjejen!

2009-05-20 @ 20:09:39

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0