Träningspasset satt fint

Jag behövde svettas, behövde ta ut mina aggressioner på boxningssäcken. Behövde göra de jobbiga armhävningarna. Jag behövde det verkligen.

Nu sitter jag och tar det lugnt i soffan, middagen är i magen och jag ska strax ta tag i lite plugg. Det lockar inte mycket vill jag lova, men ack vad det måste göras.


32 dagar kvar.

Vill du kommentera?
Postat av: Anonym

Cirkelgym sitter alltid fint, såå grymt skönt ;)

2009-05-04 @ 22:35:05
Postat av: Tessa.

Sv: Jag har frågat om sjalen, den fick du låna av henne. Den gamla väskan är min mormors kuvertväska från hennes ungdom. Jag har inte frågat henne om den, men om du får låna den så ska du veta att den är smutsig på sina ställen och gammal :P

2009-05-05 @ 16:45:07
URL: http://avaritia.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0