Today it is

Om ungefär 2 timmar och 30 minuter gäller det. Då ska jag försöka få ner alla mina kunskaper på pappret framför mig. Jag ska göra mitt allra bästa, mer förmår jag helt enkelt inte.
Jag längtar tills jag får känna känslan. Den där ljuvliga känslan som man bara känner efter ett avklarat prov (oavsett om det gick skit, hyfsat eller superbra).

När jag kommer hem ska jag skriva klart min psykologifördjupning, skicka in några diskussionsfrågor utifrån engelskboken jag läst och börja kika på matten. Jag har ju aldrig påstått att plugget skulle lugna ner sig efter dagens mastodontprov.

Nu ska jag försöka tagga till med hjälp av fruktsallad!

Vill du kommentera?
Postat av: Paula

Massa lycka-till kramar på dig vännen!

Du är i slutspurten.

2009-05-13 @ 13:07:35

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0