nu andas jag ut för en sekund

Samhällsekonomiprovet avklarat!
Känslan efteråt var som jag hade föreställt mig - ljuvlig.
Jag skrev just mitt sista (obligatoriska) prov under hela gymnasietiden. Det är lite svårt att fatta.
Kanske skriver jag nationella i matte C på fredag, det är helt upp till mig!
Därefter har jag några inlämningar och redovisningar kvar. Sen tar jag studenten. 23 dagar kvar. Jag kan knappt tänka på det. GAH!

Nu sitter jag här, med kaffet och laddar om.
Psykologiplugg, engelska och lite matte var det. Tur att solen gått i moln, annars skulle jag fått panik av att sitta inomhus.

Tjing!

Vill du kommentera?
Postat av: mickis

jaaa! =) tror det iaf :P

2009-05-13 @ 21:28:37
URL: http://mikaelasedell.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0