mindre solig söndag

Efter 13 timmars sömn känner jag mig nästa back on track.
Jag hade förväntat mig strålande solsken idag, men tji fick jag. Imorgon ska det fina vädret tydligen komma. Perfekt för de lyckliga som inte går i skolan...

På begäran kommer här lite bilder från balen:






Det kanske kommer fler.

Vill du kommentera?
Postat av: agnes

skitsnygg äru

2009-05-24 @ 18:30:39
URL: http://agnesliinnea.blogg.se/
Postat av: sabina

när du är äldre min vän kommer du med stolthet titta tillbaka på bilderna och tycka att du var(är) så vacker och du kommer att förstå vad vi pratar om! Kanske inte nu denna dag, kanske inte om en vecka eller om ett år, men någon dag. Då kommer du se, vad vi ser i dig! <3

2009-05-25 @ 07:23:35
Postat av: Jenniefer

Vad fin du var på balen! Jättefin! Hoppas ni hade en skitkul kväll! Snart är det studenten! Woho!!

2009-05-25 @ 11:18:34
Postat av: Isabella

Du var jättevacker på balen och så småningom hoppas jag att du också kan se det! :) Kram!

2009-05-25 @ 23:58:06
URL: http://isabellapettersson.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0