Min måndag

Jag har försökt behålla morgonens underbara känsla under dagen och jag har lyckats. Förvånande, men det känns otroligt bra.
Min förmiddag bestod av solning på baksidan och lite teoriplugg. Därefter blev det en light skoldag i form av klassråd, en kort engelsklektion och betygsprat. En sväng på stan med en kär vän hann jag med också.

Nu avnjuter jag kaffe och torkade aprikoser framför top model. Ikväll ska jag umgås med fler vänner. Lovely start på veckan helt enkelt. Låt det fortsätta såhär!

Vill du kommentera?
Postat av: kerstin

aa men verkligen, det blir som att folk gottar sig i varandras elende lixom, är så himla trött på det! Tacka vet jag frammåt, personliga bloggar, mycket roligare attt läsa om någon som mår bra istället :)

2009-05-25 @ 21:37:43
URL: http://kerstn.blogg.se/
Postat av: Funderare..

Men det är ju måndag idag? :O

2009-05-25 @ 22:59:34
Postat av: Emma

tack för idag :)

2009-05-25 @ 23:05:13
Postat av: Emma

tack för idag =)

2009-05-25 @ 23:05:49

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0