Min onsdag

Idag har jag
pluggat matte (tack bror!)
tränat (30 minuters effektiv löpning på bandet, ben- och magstyrka, stretch)
köpt biljett till studentfesten (det är näääära!)
haft två lektioner
pluggat
promenerat med underbara vänner
pluggat

Nu har jag svarat på alla instuderingsfrågor för hand och skrivit rent dom på datorn. Kanske lär jag mig en del utav det! Om exakt en vecka har jag det, förmodligen, mest omfattande provet under hela min gymnasietid. Shitmanshit!
Hursomhelst har en hel del plugg blivit gjort idag, imorgon blir det att studera matte. Har förhoppningsvis mitt allra sista prov i matte C på fredag, hur ljuvligt?

Nej, fytusan vad jag är bra. Nu blir det glass!

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0