Kluven är bara förnamnet

Jag får antagligen MVG i psykologi B - dagens glädje.

Jag fick MVG på senaste matteprovet (32/33 poäng till och med)
- dagens lättnad. Höll tummarna för minst ett VG, så att jag på så vis skulle slippa skriva nationella provet.
Men nu har jag istället beslutsångest. Ska jag kanske skriva nationella provet i alla fall, hum... Får jag MVG på det så blir det ett MVG i slutbetyg. Men hur stor är chansen, ärligt talat?!?!
Kluven är bara förnamnet.

"Nöj dig med ett VG upprepas i mitt huvud". Men frågan är om det inte är värt att endå försöka. Dock har jag nada tid till att repetera hela matte C-kapitlet. Inte direkt en bra utgångspunkt för att kunna skriva max på det.

Samhällsekonomiprov imorgon - dagens nervositet, stress och panik.

Jag, Linus, Hanna och Micke gör förövrigt kanske entré i en Rolls Royce på balen. Den ni!

Vill du kommentera?
Postat av: Tessa.

JAG SÄGER JU DET, DU ÄR JU SKITDUKTIG! Fan så bra du är! Du ska inte komma hit och vara orolig, du får ju alltid bra betyg! Grattis!

2009-05-12 @ 14:26:53
URL: http://avaritia.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0