jag känner för att sova hela dagen

Igår vaknade jag 10.30 av att mobilen ringde.
Idag vaknade jag 10.56 av ett sms.

Undrar hur länge jag hade kunnat sova. Morgonpigga Amelie är inte så morgonpigg längre. Förhoppningsvis beror det endast på att jag har varit uppe way to länge de senaste kvällarna. Eller, snarare nätterna.
Jag har dock haft trevligt. De alldeles för sena nätterna har varit värda guld.

Idag måste jag försöka plugga, vilket inte lockar ett dugg.
Idag ska jag värda, vilket inte heller lockar ett dugg.
Idag ska jag kanske träna, vilket lockar något förjävligt.

Vill du kommentera?
Postat av: Anneli "blivande tvåbarnsmamma"

Jadu, snart borde vi ses! har dock ganska fullt denna vecka, förutom fredag tror jag. Hur ser det ut på fredag för dej? Puss

2009-05-10 @ 12:27:17
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Anneli "blivande tvåbarnsmamma"

Ja, vore supertrevligt med en fika då :-) Vi kan väl höras typ torsdag e.m/kväll igen, men bokar in en fika preliminärt då :-)

2009-05-10 @ 13:21:33
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Isabell

Hej där,

jag har läst din blogg länge, ett år kanske, är inte säker, men jag har aldrig kommenterat.

Jag vill bara berätta att jag uppskattar din blogg väldigt mycket!

Jag finner dig och din blogg ofta som en inspiration, jag tycker du verkar vara en så stark tjej på något vis trots de mörka stunder du gått/går igenom.

Tack för fin läsning :)

//Isabell

2009-05-10 @ 14:39:16

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0