ibland kommer jag på mig själv...

...med att sakna det förflutna.
Jag tänker tillbaka och inser att jag saknar den tid då jag faktiskt levde i min egen mardröm.
Jag ställer mig själv frågan, undrar hur jag kan sakna.
Och hur jag än letar, så finner jag inget svar.



Det skrämmer mig, gör mig så otroligt ledsen, att orden "ju smalare desto bättre" på något sätt alltid kommer vara inpräntade i mitt huvud.

Vill du kommentera?
Postat av: Paula

Må de orden vara inpräntade. Det viktiga är bara medvetenheten att orden inte stämmer. Smalare är inte bättre älskade du, det vet du mycket väl. Foka på insidan.

2009-05-13 @ 13:06:13
Postat av: ida

åh vad fint och blondt hår du hade! Hur har du fått de så blont? slingat? Eller är det ditt riktigt :)?





Snygg var det i alla fall :)

2009-05-13 @ 13:31:04
URL: http://mrsidh.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0