grow up?

Det hade ju lockat betydligt mer att rösta om de olika partierna inte kämpade för att kasta skit på varandra. Är det inte bättre att samarbeta, sträva efter att bygga upp ett starkare och bättre Sverige? Skippa skiten med höger och vänster, blanda allt likt en mumsig marängschwiss istället.
Nej, istället hånler Fredrik flinten Reinfeldt åt Lars Ohlys åsikter. Att det är vuxna människor som debatterar kan man inte tro.

Skrattretande är det. Men visst fan ska jag rösta!

Åh, politikerna fick fina blombuketter efter debatten. Det är de ju så värda...

Vill du kommentera?
Postat av: Angelica

ett litet önskemål :) När du får tid att fixa min header sen vill jag bara ha bilder på Tilda.. hoppas allt är bra? puss<3

2009-05-19 @ 11:50:51
URL: http://ange1ica.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej hjärtat. Jag skrev till dig förut, men du svarade inte då. Undrade om du kunde lägga in en annan bild i min header? Puss!

2009-05-19 @ 11:55:51
URL: http://johannavk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska jag vara ärlig så hånler jag också åt Lars Ohly ;)

2009-05-22 @ 21:02:26
Postat av: Emma

Ja varför gör det inte bara sitt jobb istället och debatterar om EU -vilket var anledningen till att de är med, istället för att klanka ner på andra.

Jag tycker iochförsig att Mona Sahlin inte gjort annat än att smutskasta allt vad alliansen säger istället för att redovisa sin politik. Men Reinfeldt kan nog han med. Jag diggar Ohly däremot, han säger verkligen vad han tycker, haha.

2009-05-22 @ 22:31:35
URL: http://emmasofiahelena.devote.se

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0