Gonatt

Ridningen avklarad.
Skäms på dem som påstår att ridning inte är träning. Idag rann svetten vill jag lova!

Så fort jag klev innanför dörren här hemma kände jag en bris av ångest nå mig.
Instuderingsfrågorna, anteckningarna och det utdelade materialet låg på soffan och stirrade på mig. Gav mig kalla kårar. Jag måste plugga. Men jag orkar verkligen inte.

Vill du kommentera?
Postat av: Anonym

Hej du vackra människa!

Skulle du vilja ha gratis skor ifrån DinSko, Bianco, Jerns eller Nilson?

Allt du behöver göra är att klicka in på länken här nedan och bli medlem. Hur lätt som hellst. ALLT är gratis, ingen smygkostnad alls!.

http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=4928

2009-05-12 @ 21:23:23
Postat av: sabina

ibland händer det att man inte orkar, det är mänskligt (: precis lika mänskligt som att fela ibland. orken kommer en annan dag, kanske en dag långt bort, men den kommer vill jag lova! tills dess får du kämpa vidare, såsom jag vet att bara du kan! <3

2009-05-13 @ 09:12:57

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0