friday

Imorse skrev jag mitt, förhoppningsvis, allra sista matteprov. Känslan när jag lämnade in var ganska ljuvlig.
Min käre samhälls-religions, IR- och historialärare (nils of course) påstod att "du kan nog det där ganska bra" när jag kollade igenom frågorna till det apstora provet på onsdag. Jovisst, han får väl tro det. Alla papper som ska läsas på väger typ bly och jag är sjukt ointresserad av samhällsekonomi. Vad får honom att tro att jag ska prestera väl? Jisses, jag känner att jag har lite press på mig.

Nog med plugg.

Efter skolan stack jag till gymet och körde intervaller på löpbandet, lite magstyrka och sen stretch.
Stress hem, dusch och vidare till rinmans bal. Jag började som sagt gråta när min fina Martina kom. Vacker är bara förnamnet!

Nu har jag ätit alldeles för mycket naturgodis och mår illa. Strax blir det en sväng till han som vann SM-guld i armbrytning häromveckan. Woho, jag känner en kändis. Typ.

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0