frida skrev dagens insändare...



...och jag kunde inte låta bli att kommentera:

"Jag, som också är gymnasieelev och tar studenten i år är fly förbannad över att vi verligen komma hamna i skymundan och samtidigt mitt i stressen den 6;e juni. Som sagt, varför inte fira att vår stad fyller 350 år (wow!!! med ironisk klang) i oktober? Kan inte vi som slutar gymnasiet få känna oss som festens mittpunkt ens på vår sista dag? Och tro inte att det kommer bli mindre fylla för att fler aktiviteter är planerade. Studenten är lika med alkohol, så är det bara. Och jag tänker dricka, men jag lär även gråta för att kungen, vikingaspelen och konserter får mer uppmärksamhet än jag. Sorgligt är vad det är."

Vill du kommentera?
Postat av: Tessa.

Jag kan inte mer än instämma! Man kan inte låta bli att bli så förbannad över hur vissa människor tänker. Det där är VÅR dag, en av de största dagarna i våra liv, och den tänker de inte fokusera på i första hand. Fyfarao vad besviken man blir!

2009-05-11 @ 20:56:27
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mycket bra skrivet Amelie! Suger verkligen att kungen och allt annat ska komma och förstöra för oss 90or..Vår student liksom. What's next liksom?

2009-05-11 @ 21:15:54

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0