en liten paus i förberelserna

Jag älskar verkligen att bli ompysslad. I cirkus två timmar satt jag och smuttade på mitt kaffe och åt chokladpraliner samtidigt som Therese fixade mitt hår. Lyxigt.
Jag tror det är lite nervositet som spökar, för någon matlust har jag inte. Fick i mig lite mezeyoghurt till lunch. Äsch, jag laddar inför trerätters ikväll helt enkelt!

Snart ska jag bli sminkad av världens bästa Bea Neuman. Därefter blir det lite "förfest" med Hanna, Micke och Linus. Ikväll glider vi in till slottet i en Rolls Royce. Håll tummarna och be till vädergudarna. Please, uppehåll ikväll?!?!

Vill du kommentera?
Postat av: klockars !

glöm inte att ta kort ! :)

2009-05-22 @ 16:50:55
URL: http://luckystrikee.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0