21

Trots gårdagens timmar av matteplugg så vill jag påstå att provet gick käpprätt åt helvete. Men, jag gav det ett försök. Jag har aldrig varit mer nöjd över ett VG i slutbetyg, som jag är över det jag får i matte C!

Det är så fint väder att det borde vara olagligt att gå i skolan. För tillfället sitter jag och solar ryggen lite och äter thaimat. Lovely lunchrast med andra ord! Snart ska jag tillbaka, för lite psykologi och religion. Efter det blir det fika med Annelivännen :)

Tjing!

Vill du kommentera?
Postat av: Isabell

haha jag skrev också matte C provet idag, fast här i Gävle. Gick inte på topp för mig heller..

Men man får väll träna på att inse att man inte kan vara perfekt i allt :)

2009-05-15 @ 12:21:59
Postat av: Tessa.

Jag är så jävla nöjd med mitt VG i matte C :D

2009-05-15 @ 14:50:17
URL: http://avaritia.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0