ONsdag

Nu har jag haft dokumentet öppet i två timmar. Under denna tid har jag skrivit två meningar. Jag känner inte alls för att plugga, inte skriva en diktanalys i alla fall. Men den kommer bli gjord, snart så. Kanske inom några timmar. Kanske i eftermiddag. Eller imorgon.. Ja, imorgon låter bra.

Snart ska jag ringa min älskade syster, på andra sidan jorden.
Sen ska jag bege mig ut i vårvädret (och förtränga att det är kyligt i luften) på en joggingtur.

Korta skoldagar är ganska mysigt. Idag har jag 70 minuters mattelektion, endast och ikväll blir det bio!

Vill du kommentera?
Postat av: FILIPPA

sv: amen du :$ tack så jättemkt ! <3

2009-03-25 @ 09:53:33
URL: http://filippalund.se
Postat av: Molly

svar: vilken tur att den kom fram :) hoppas att den kommer till användning.

ha en fortsatt bra dag :) kram

2009-03-25 @ 14:45:11
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0