think positive

Några frukter för mycket, men vad gör det om hundra år, egentligen?
Frukt och grönt är bra. Tyvärr pallar inte min mage den stora andel fiber som äpplen innehåller. Attans att det ska vara så gott. Äsch, den här magvärken lär försvinna efter den promenad och det ridpass som kvällen har att erbjuda.

Trots att det känns som att jag är gravid i 7;e månaden, så är jag stark idag. En förjävla skön känsla, vill jag lova! Det är ganska fantastiskt hur mycket man vinner på att tänka positivt, även när det känns som om livet är emot en. För att citera en viss Filly; "think positive, stay strong, be yourself". Hädanefter ska jag försöka, till 100%, att se lite ljusare på framtiden. Även när allt känns åt helvete, så ska jag åtminstonde försöka.

Inga onödiga tankar ska få förstöra min tisdag, det är ett som är säkert.

A wish changes nothing. It's desicions that changes everything.

Vill du kommentera?
Postat av: Anonym

MEH! Skit skola rekarne är då. De hade en sån där nedräknings modul! På den stod det 69 dagar! Är du säker på att det är 87?

Skit rekarne.

2009-03-10 @ 15:57:07
URL: http://annasofiia.blogg.se/
Postat av: Paula

Absolutely! För att fortsätta på banan med citat, så får du ett till. Ett starkt. "If you can dream it, you can be it".

Det handlar om att inte tvivla på sig själv, och utnyttja sin, faktiskt, unika potencial. För tänk, INGEN är som just DU är, och kommer heller aldrig att kunna bli, hur mycket de än försöker. Keep up my heartfriend, love you!

2009-03-10 @ 17:43:16
URL: http://paulagocko.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0