the future

Idag ringde min faster, ett litet leende letade sig till mina läppar och jag kände mig, för en liten stund, glad. Kanske lyckas jag få något som kallas inkomst under den stundande sommaren. Då blir jag lycklig. Iår spenderar jag hellre alla sommarlovets dagar inomhus och tjänar pengar, än ligger på en strand och pressar tills jag inte kan bli brunare.

Om jag kunde önska, så skulle jag kunna svänga med en trollstav och ge mig ett bra självförtroende och en självkänsla som var på topp.

Det känns som så mycket nu, trots att det är sjukt lugnt i skolan. Hur ser min framtid ut, vad ska jag göra efter studenten. Kommer jag någonsin bli nöjd över den jag blivit. Det är alla miljontals tankar som får min luft att ta slut.

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0