Tack, nu vet jag hur du känner

"just so you know, när nån frågar hur det är mellan dig och mig då svarar jag ingenting, hon är som hon är kommer aldrig förändras, inte värt att lägga ner tid och energi på det, det bara är och så får det vara, jag orkar inte vara osams, hon är inte värd det "

Sådär svarar du när någon frågar hur det är mellan oss.
Det är aldrig någon som frågar mig hur det är mellan oss, jag vet varför - de bryr sig inte.

Vill du kommentera?
Postat av: Anonym

believe me, folk har frågat eftersom ni betedde er som idioter under en period you know ..

2009-03-26 @ 22:09:12
Postat av: Charlotte

Hej =)

Hoppas allt är bra med dig.!

Tänkte kolla om du är intresserad av att göra om min blogg lite igen :)?

Puss & kram

2009-03-26 @ 22:46:45
URL: http://charlottejohansson.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0