Oj!

JAG
ÄR
SKOLTRÖTT


Detta måste uppmärksammas!
Jag har aldrig känt något liknande. Min hjärna känns alldeles tom. Jag vet knappt vad vi har att göra i skolan och min käre bror kan nog intyga att jag inte har alla hästar hemma (med tanke på hur sämst jag är på matte). Jag känner för att gosa ner mig i soffan och slappa tills studenten. Men icke!

JAG
ORKAR
INTE

TILL
SKOLAN


Jag vet, jag borde inte klaga. Hey, det är drygt två månader kvar tills jag får springa ut. Men ska jag vara ärlig så känns det som en smärre evighet. Ge mig lite hjärnceller någon? För jag känner mig ganska iqbefriad för tillfället.

Redovisning sikhismen, inlämning privatekonomi, redovisning psykologi och matteprov är vad jag har att se fram emot denna vecka. Skjut mig! Jag är sjukt förvånad, tänk att jag också kunde bli skoltrött..

Vill du kommentera?
Postat av: Johanna

TACK SÅ MYCKET HJÄRTAT!

2009-03-30 @ 19:27:07
URL: http://johannavk.blogg.se/
Postat av: Johanna

Föresten, går det att förlänga bilden lite så man ser en del av mig? Ser lite rund ut i ansiktet annars :p

2009-03-30 @ 19:29:00
URL: http://johannavk.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0