Min fredag

Under hela dagen har jag gått runt som i en dimma. Jag vet inte vad anledningen är och kan inte heller sätta fingret på känslan som har infunnit sig. Man kan nog säga att jag har varit nere. Deppig, orkeslös. Sen har jag känt mig stressad också, utan någon vettig anledning. Jag vill kalla min fredag en skitfredag, trots massor av älskade vänner runtomkring (love you guys). Jag han träffa min hjärtevän en snabbis också, GB forever.
Inget festande blev det för min del, istället sitter jag nu och kollar på tv med min mami, äter naturgodis och bara tar det lugnt.

Imorgon måste jag gå upp tidigt, för en hel dags möte. Jag känner inte alls för det.

Vill du kommentera?
Postat av: Paula

För all tid min vän.

Minns att en klok person en gång sa till mig att,

skulle inte dalarna finnas skulle man inte uppskatta topparna lika mycket.

Imorgon är en ny dag! GB.

2009-03-27 @ 23:34:19
URL: http://paulagocko.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0