It's sad so sad

Vissa händelser, eller man kan nog kalla det dispyter, får mig att sätta upp andra mål. Endast för att visa att jag också kan. Mot alla odds. Jag tror du är en av få som verkligen kan göra mig förbannad, utan minsta ansträngning. Det är som att du alltid har någonting omkring dig, som påverkar mig så in i norden. Men idag tänker jag inte gråta några tårar, aldrig att jag gör!

It's sad, so sad
It's a sad, sad situation
And it's getting more and more absurd
It's sad so sad
Why can't we talk it over?
Always seems to me
Sorry seems to be the hardest word

Vill du kommentera?
Postat av: Paula

You know where you have me.

2009-03-11 @ 14:44:05
URL: http://paulagocko.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0