Foooood

Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när mamma kom hem tidigare idag, med ännu ett paket keso. De två (oöppnade) paketen som redan stod i kylen fick alltså sällskap. Mamma hade tydligen ingen aning om att det redan fanns massvis av cottage cheeese här hemma, haha. För att inte kasta förstörd keso ställde jag mig därför vid spisen och stekte plättar. Oh som jag älskar att laga mat. Middagen är redan klar alltså, bara att värma på efter styrketräningen.
Imorse gjorde jag en ost- och spenatpaj, som jag avnjöt till dagens sena lunch (då magen bokstavligen hade skrikit efter mat i x antal timmar).

Nej, nu ska jag snart ner på stan för lite fika. Sen blir det antingen gymträning på egen hand eller cirkelgym!

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0