du måste stå upp och slå tillbaks

Dagen blev inte som jag hade hoppats på. Tack Paula för att du lyssnar, försöker att förstå och för att du vill finnas vid min sida. Du betyder mer än vad mina ord kan förklara. Du är kärlek darling.

För tillfället känner jag nervositet, stress och förväntan.
Jag är nervös för att jag hatar att åka hemifrån, för att jag ska glömma något viktigt av min packning och för att jag inte ska orka med att träna under helgen.
Jag är stressad på grund utav skolan (utan att jag egentligen borde vara det). Plugget måste tas med till Stockholm. Om jag får tid över kanske jag skänker det en tanke.
Mest av allt är jag dock förväntansfull. Imorgon bitti, kl 07.00 för att vara exakt, beger vi oss mot huvudstaden. Min helg kommer bestå utav ett mixpass (spinning+gympa+gymträning), stavcross (powerwalk med stavar+funktionell styrka), cirkelfys (dör jag under helgen så är detta pass orsaken, jag lovar), afrodans och två föreläsningar. Jag håller tummarna för att helgen blir riktigt rolig, svettig och lärorik!

På söndagkväll behöver jag tyvärr plugga.. Äsch, nu slänger jag iväg de förbannade tankarna och försöker se lite ljusare på tillvaron. Snart blir det lite lax, sen vidare mot Västerås!

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0