carpe diem

Jag har en känsla i kroppen, som jag inte riktigt kan sätta fingret på.
Träningen gick bra, nu är jag sådär skönt trött och ska försöka lägga mig i tid idag.
Jag borde ha pluggat, men jorden går inte under för att jag slarvat. Jag borde ha ätit ett (underbart gott) äpple mindre, men det gör inget!
Man borde glömma alla måsten och försöka ta dagen som den kommer lite mer. Acceptera de felsteg som tas, för det kommer bli så många fler. Låt de tårar som vill rinna, rinna. Känner du för att skratta, gör det med hela kroppen. Slösa din glädje på andra, det uppskattas. Jag lovar.

Positiva Amelie håller sig kvar på banan. Lovely!

Vill du kommentera?
Postat av: Paula

Åh, vad jag älskar att läsa dina inlägg när det är en sån positiv fläkt i de! Keep up my girl. You are good!

2009-03-11 @ 20:08:34
URL: http://paulagocko.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0