bättre kondition (nu) tack

En del skulle säkert inte gjort som jag, om de haft tre timmars håltimme innan lunch:
Jag gick hem, laddade genom att äta ett äpple, bytte om och stack ut på drygt en halvtimmes joggingrunda. Solen lyste, jag kände mig stark (särskilt under de sista 10 minutrarna då jag körde lite intervaller, hehe). Gaddäm vad jag vill förbättra min kondition, tråkigt att man är så otålig bara. Helst vill jag att det sker nu.

Musikalen var helt okej. Cissi var dock hur bra som helst. Lika proffsig som jag hade förväntat mig. Den sångrösten säger jag bara. Rysningar!

Ikväll blir det städning av rummet, lite plugg och mässa.

Vill du kommentera?
Postat av: Anonym

Jag vill ha hennes röst, nuuuuu!

2009-03-26 @ 20:22:42
URL: http://blame.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0