som att någon tagit all min energi

Ikväll känner jag mig tom. Som att någon har tagit all min den energi som under dagen flödat.
Jag är hungrig, men orkar inte äta. Jag är trött, men kan inte sova.
Imorgon hoppas jag att solen skiner lika mycket som den gjort idag. Imorgon är en ny dag.

Och jag tror som du älskade, det är väl det här som kallas livet. Vissa dagar är underbara, andra liknar ett helvete. Och mitt i är du och jag, utan att veta någonting.

Vill du kommentera?
Postat av: Viktoriae - En "må bra" blogg där självkänsla & positivt tänkande ligger i fokus

Sv: Vad kul att du skulle vilja läsa min personliga blogg om jag ev. skaffar en sådan!:)



Här är det sol nu på morgonen, hoppas det är det hos dig också.. vet ej om jag ska till stranden dock, lite trist att åka själv... ha en bra dag! Kram

2009-06-29 @ 08:13:52
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: pethra

kärlek till dig.

2009-06-29 @ 16:39:13

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0