så förbaskat sant

Imorgon är vår dag här och vi skickas ut i livet som nyexaminerade studenter i väntan på vad livet har att erbjuda. Efter 13 år i skolbänken så återstår bara en ynka dag och säkert snurrar tusen olika tankar i era huvuden just nu; Vad ska jag göra? Vad vill jag bli?

Vi har under skoltiden upplevt både motgångar, framgångar, glädje och sorg. Vi har träffat nya vänner, en del kanske för livet och vi har fått kunskap som vi kommer att dra nytta av - livet ut.

Vi sitter och klagar på att kungen ska komma hit i 4 timmar. Visst, det svider att utspringen blir förflyttade och att kanske halva stan blir avsprärrad, men inga kommer vara lika glada som vi. Låt de stänga av hela stan om de vill, det kommer fortfarande inte stoppa oss ifrån att ha den lyckligaste dagen i våra liv, hittills.. eller har jag fel?

Vill du kommentera?
Postat av: Tessa.

Så sant så! Jag tänker försöka skita i den där jävla kungen och bara tänka på MIN DAG SOM JAG HAR VÄNTAT PÅ I HELA MITT LIV!!

2009-06-05 @ 12:36:22
URL: http://avaritia.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0