lite sliten

Ganska så sent igår kväll kom jag på att jag ville dra en fiesta. Och sagt och gjort. Stack iväg och hämtade mina kära vänner, fixade lite alkohol, fixade mig själv och drog på en trevlig förfest, i en lägenhet med en förjävla fantastisk utsikt. Jag behövde verkligen några timmar av onykterhet, skratt och massa (MASSA) dans.

När jag insåg att klockan skulle hinna bli ganska mycket innan jag skulle vara hemma (och att jag skulle jobba kl 7-9 idag) så somnade jag aldrig istället. Så nu sitter jag här. Har varit vaken i cirkus 24 timmar i sträck och inte ätit sen igår lunch. Om jag mår bra? Njae.

Efter min värdning ska jag cykla hem, solaätaochsova på baksidan och skypea med en familj down under. I eftermiddag blir det nog en cykling upp till min kära vän Sara.

Sen kom jag till insikt igår också. Tack gode gud för det.

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0