fyfan vad jag är bra

I just den här stunden har jag varit vaken i 26 timmar i sträck ungefär, varav 26 timmar har varit i onyktert tillstånd. Hur jag orkar? Svaret stavas kort och gott "studenten".

Efter en flaska champagne på tom mage var jag igång tidigt igår morse. Därefter blev det tebjudning, lunch på akropolis, tårarskrattminnenochsånt i klassrummet, rektorstal i aulan, UTSPRING, parad, FLAKÅKNING. Jag fick åka cab hem där kära släkten väntade. Massa god mat, tårta, fina presenter och ännu mer glädje. Och kärlek!

Natten påbörjades hos min kära Cissi, varefter vi begav oss till studentfesten. Där dansade jag sönder mina fötter. Sen blev det kebabtallrik och en långsam promenad hemåt. Jag och min danspartner tillika kompanjon har tills alldeles nyligen suttit i en trappuppgång. Så det kan bli helt enkelt.

Studenten har varit den bästa dagen i mitt liv, hittills. Alla känslorna kom på en och samma gång så att säga.

Vill du kommentera?
Postat av: VIKTORIAE - Bloggen om självkänsla och annat!

GRATTIS TILL STUDENTEN! Åh, känner igen dina beskrivningar av dagen, det är verkligen en underbar dag!!



Häftigt att du ska tatuera in de orden?! Och att jag har skrivit dem på bloggen- det är sant! Man är sig själv närmast och det ska man inte glömma, men det är klart har man inte insett det så är det svårt att veta det. Men jag är väl medveten om det nu! Hoppas du får sova gott nu ;) Kramar!

2009-06-07 @ 10:53:16
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Kim

Det gör mig glad att höra att du hade en underbar dag. Det är du värd! Många kamar bror!

2009-06-07 @ 17:21:47
URL: http://kimbaung.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0