en liten dag kvar

Idag ska jag hinna med en hel del.
Naglar ska fixas, nipple-covers ska lämna tillbakas, ögonbryn ska plockas, ben ska rakas, förtidsröstning ska ske och lite träning borde hinnas med. Den sistnämnda punkten kommer ske i mån av tid, men jag behöver gör av med lite energi. Annars lär jag inte kunna somna ikväll.

Imorgon tar jag studenten, kan inte själv förstå det faktiskt. Kanske har jag smält det på söndag, när jag ligger bakis och minns. Morgondagen väntas bli kall och regnig. Det är tråkigt att mina planer går i stöpet, ett studentfirande utomhus i kvällssolen kan jag nog glömma. Men vad gör lite regn om hundra år?

"Sol i hjärtat och alkohol i blodet så känner man inte av kylan. ♥"

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0